ח"כ טור פז: "יש פחות כספים קואליציוניים ולמטרות יותר חברתיות"

מהדורת הבוקר 1 Comment on ח"כ טור פז: "יש פחות כספים קואליציוניים ולמטרות יותר חברתיות"

ח"כ משה קינלי טור פז בשיחה עם 'קול חי': "אנחנו שואפים אכן שלא יהיו כספים קואליציוניים, אבל שלב ראשון לפחות הקטנו את זה – מדובר בכמה מאות מיליונים. וייעדנו את זה למטרות חברתיות"

צילום: Miriam Alster/FLASH90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: Miriam Alster/FLASH90

ח"כ משה קינלי טור פז (יש עתיד) אומר בריאיון לבצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר, כי הכספים הקואליציוניים יועדו הפעם למטרות חברתיות, הוקטנו ונעשו בשקיפות: "אני את הכסף הקואליציוני שקיבלתי בהיותי חבר הקואליציה ביקשתי להקדיש לכפרי הנוער בישראל. ראשית, הקטנו אותם. דבר שני, השקפנו אותם. המידע גלוי לציבור".

לדבריו "יש הפעם פחות כספים קואליציוניים ולמטרות יותר חברתיות". להערת קאהן שגם בעבר היה זה "למטרות חברתיות", טען טור פז: "לא תמיד, אתה יכול לבדוק אותי".

עוד הוסיף: "גם האופוזיציה שמדברת גבוהה גבוהה ישבה בוועדת הכספים וביקשה וגם קיבלה כספים קואליציוניים על מנת להעביר את התקציב. אנחנו שואפים אכן שלא יהיו כספים קואליציוניים, אבל שלב ראשון לפחות הקטנו את זה – מדובר בכמה מאות מיליונים. וייעדנו את זה למטרות חברתיות".

הוא טען כי הממשלה לא מטילה גזירות על החרדים ואף מעניקה תקציבים נדיבים לישיבות: "לא רק שאין גזירות, תקציב הישיבות נשאר כמעט אותו דבר. חברי הח"כים החרדים אומרים לי "הפתעתם לטובה בנקודה הזו". צריך גם לפרגן כשמגיע. עמדתי ידועה, אני מצר על כך שאין מפלגות חרדיות בקואליציה כי לדעתי היה מן הראוי שיהיו".

המראיינים הזכירו לי כי ליברמן אמר בקולו כי אם החרדים יצטרפו הוא יעזוב את הממשלה, אך הוא ענה כי יו"ר מפלגתו, יאיר לפיד בעד צירוף החרדים: "הוא אמר יותר מפעם אחת שהוא בעד שהחרדים יהיו בקואליציה, אבל אם זה בא עם תנאי להוציא חברים או מפלגות מסוימות זה לא יכול לקרות".

עוד אמר: "כולם יודעים שהחרדים ידעו לעבוד אם ליברמן נהדר במשך שנים, גם דרעי וגפני אומרים את זה. עבר חתול שחור ביניכם – שבו ותסדרו את העניינים".

טור פז העריך: "תקציב המדינה יעבור. אינני חושש מפירוק הקואליציה, הממשלה עושה עבודה טובה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ממש מצחיק ומגוחך הוא פשוט מראה על מסכנות